Akademiske artikler

Tine Wirenfeldt Jensen m.fl.: “Tekstfeedbackspillet: en metode til at strukturere peer feedbackprocessen” i  17 ting, du kan gøre ved din undervisning: DUNK12 Konferencepublikation. Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN).

Tine Wirenfeldt Jensen m.fl.: “Engaging students in the peer-feedback process – improved peer-feedback on texts through the conceptualization of a board game” i Proceedings of ICERI2011 Conference.

Tine Wirenfeldt Jensen og Charlotte Albrechtsen m.fl.: New ways of supporting peer feedback: a method integrating a board game and a digital learning resource. ICED 2012, Bangkok, Thailand. Konferenceabstract.

Tine Wirenfeldt Jensen m.fl.: From tacit knowledge to a shared rule book: facilitating peer-feedback in a cross disciplinary/cultural context by drawing on the game metaphor. CALPIU’12: Higher education across borders: Transcultural interaction and linguistic diversity, Roskilde, 2012. Konferenceabstract.

Tine Wirenfeldt Jensen m.fl.: Tekstfeedbackspillet: strukturering af peer feedbackprocessen. Dansk Universitetspædagogisk Netværkskonference 2012, Fredericia, Danmark. Konferenceabstract.

 

Andre udgivelser

Charlotte Albrechtsen, Tine Wirenfeldt Jensen og Anni Pedersen: Lær mere: Gør publikum til medskabere på din næste konference. Blogindlæg, Vilvorde-kursuscenter.dk, 2017.

Charlotte Albrechtsen: Mikrofeedback giver hurtige indblik i brugernes oplevelser. Blogindlæg, Tovejs.dk, 2017

Charlotte Albrechtsen: Myter om feedback nr. 1: Feedback er det samme som kritik. Blogindlæg, Tovejs.dk, 2015

Charlotte Albrechtsen: Myter om feedback nr. 2: Man kan kun få feedback på noget, som er færdigt. Blogindlæg, Tovejs.dk, 2015

Charlotte Albrechtsen: Myter om feedback nr. 3: Man kan kun få feedback fra nogen med samme faglige baggrund som én selv. Blogindlæg, Tovejs.dk, 2015

Charlotte Albrechtsen: Hvad er god feedbackpraksis? Blogindlæg, Tovejs.dk, 2015

Charlotte Albrechtsen: Få styr på feedbackprocessen med et brætspil. Blogindlæg, Tovejs.dk, 2016

Tine Wirenfeldt Jensen m.fl.: Kronik: Peer feedback i gymnasiet – fokus på elevernes skriveprocesser. Gymnasieskolen, nr. 11.

Tine Wirenfeldt Jensen m.fl.: Tekstfeedbackspillet i brug. (En vejledning til undervisere). Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier, Aarhus Universitet.

Tine Wirenfeldt Jensen m.fl.: Tekstfeedback: et processpil/Text Feedback – a Proces-facilitating Game,  Tekstfeedback: et processpil/Text Feedback – a Proces-facilitating Game. Center for Undervisningsudvikling, Aarhus Universitet.  Brætspil og spilhæfter.